четвртак, 30. октобар 2014.

Anja's nails 2

Kada radim Andjeli nokte to obicno izgleda ovako:
-Sta ces mi saras?
-Sta hoces.
-Aj sad cu da nadjem nesto na netu....Nema, ne mogu da trazim, radi sta hoces.
-Ok, koje boje?
-Neke tamne i molim te uradi mi obe ruke isto, nemoj da menjas redosled!
-Hahah,ok...A, je l' mogu bar malic i kaziprst da zameniim? Plssss
-Dobro ajde, ali samoo njih!
I tako ja u potrazi za tamnim nijansama ugledam svoj cvetni rajf i odlucim da upotrebim te boje, koje su kao svetle, cak vuku na pastelne tonove. Naravno, sve vreme dok joj saram ona ima neke primedbe, ali kad zavrsim bude jakoo zadovoljna. Prethodni post, gde sam takodje prikazala njene nokte, ali koji nisam opisala, jer sam ga na brzaka ubica, pa nisam imala vremna, pogledajte ovde .
Njen komentr na kraju bio je:
-Sto su dobre ove tamne boje.